სასწავლო პროექტის გეგმა


https://drive.google.com/drive/folders/1LnPt3pA5wQHyR1y3ZALQSAIwPcxZt3TK?ogsrc=32


სასწავლო პროექტის გეგმის შაბლონი

სასწავლო პროექტის ავტორი
სახელი, გვარი
ნესტან მახარაძე
ქალაქი/რაიონი/დაბა, სოფელი
ხულო, სოფელი  ძმაგულა

სკოლა
სსიპ ხულოს მუნიციპალიტეტი სოფელ  ძმაგულის  საჯარო სკოლა
პროექტის მონახაზი
პროექტის დასახელება
აჭარის დაბრუნება დედასამშობლოში
პროექტის შინაარსი      

ძმაგულის საჯარო სკოლაში ჩავატარებ ღონისძიებას რომელიც შეეხება  აჭარის  სამშობლოსთან დაბრუნების შესახებ რომელსაც 140 წელი შეუსრულდება. ღონისძიებაზე  დაესწრებიან  მოსწავლეები, მასწავლებლები, სოფლის მაცხოვრებლები, ადგილობრივი ხელისუფლების წარმომადგენლები ,სტუმრები გვყავდა რესურსცენტრიდანაც.მოწვიწვევთ სხალთის კულტურის სახლთან არსებული მუშაკები რომლებიც გაგვილამაზებენ დაგეგმილ ღონისძიებას.
საგანი/საგნები
ისტ, მუსიკა
საფეხური/კლასი
დაწყებითი საფეხური/ 6 კლასი
პროექტის განხორციელების დრო
  3 კვირა
პროექტის საფუძვლები
საგნობრივი სტანდარტები
ის.ტექნ.დაწყ.5. მოსწავლემ უნდა შეძლოს სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება კომუნიკაციისა და თანამშრომლობისათვის
მუს.დაწყ .(II).7 მოსწავლემ უნდა შეძლოს საქართველოს სხვადასხვა კუთხის ხალხური შემოქმედებისთვის დამახასიათებელი მუსიკალური ენის ელემენტების განსხვავება.
21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევები
     სხვადასხვა ჯგუფთან ეფექტური მუშაობის უნარის დემონსტრირება;
     ინფორმაციის ეფექტურად და ეფექტიანად მოპოვება, კრიტიკული და კომპეტენტური შეფასება, ინფორმაციის ზუსტად და შემოქმედებითად გამოყენება მოცემულ საკითხთან თუ პრობლემასთან დაკავშირებით;
     სხვადასხვა ჯგუფთან ეფექტური მუშაობის უნარის დემონსტრირება

პროექტის სასწავლო მიზნები/სწავლის შედეგები
მოსწავლეები ისწავლიან სხვადსხავა ჯგუფთან მუშაობის უნარის დემონსტრირებას, კრიტიკულ კომპეტენტურ შეფასებას.პროექტი ხელს შეუწყობს ჩვენი ქვეყნის გაერთიანებაში,  გაეცნობიან ისტორიულ წარსულს.
მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები
ზოგადი კითხვა
რა იცით აჭარის ისტორიასთან დაკავშირებით?
თემატური კითხვები
იცით თუ არა ის გმირები,რომლებმაც წვვნილი შეიტანეს აჭარის განთავისუფლებაში?
შინაარსობრივი კითხვები
რა როლი აკისრია სელიმ ბეგ ხიმშიაშვილს აჭარის გათავისუფლების ისტორიაში?
შეფასების გეგმა
შეფასების დროის ჩარჩო (შეფასების სტრატეგიები)
პროექტის მსვლელობის ეტაპები
შეფასების მეთოდ(ებ)ი
შეფასების საშუალება/ინსტრუმენტ(ებ)ი
პროექტის დასაწყისში

გონებრივი იერში:
პროექტის მსვლელობისას
თანატოლთა უკუკავშირი

თვითშეფასება 

ჯგუფური მუშაობა.

პოზიტიური უკუკავშირი რუბრიკის გამოყენებით

წინასწარ შედგენილი კითხვები

რუბრიკა
პროექტის დასრულების შემდეგ

ვიცი ,მინდა ვიცოდე, გავიგე.
წინასწარ შედგენილი ცხრილი
შეფასების მოკლე მონახაზი
ჩემი მოსწავლეები, როგორც წესი, იყენებენ ტექნოლოგიებს, რომლებიც მათ ასაკობრივ ჯგუფს და მრავალი ტიპის შემსწავლელსა და სწავლის სტილს შეესაბამება.შერჩეული ტექნოლოგიების გამოყენება ჩემს კონკრეტულ სიტუაციაში, არსებული გარემოებების გამო, შეუძლებელია.
გაკვეთილზე მოსწავლეები იყენებენ ტექნოლოგიებს მნიშვნელოვანი ცნებების უკეთ გაგებისთვის, თემატიკის შესაბამისი უნარ-ჩვევების განვითარებისთვის.
სხვა საკითხები
წინარეცოდნა
მოსწავლეებმა იციან წინასწარ მიცემული ლექსები, ღონისძიების შინაარსი.
სასწავლო პროცედურები

პირველი კვირა:
მოსწავლეებს გავაცნობ პროექტის  თემას გეგმას აჭარის დდაბრუნებას დედასამშობლოსთან  , გავაცნობ ინფორმაციას აჭარის ისტორიის  შესახებ .  გონებრივი იერისის გზით მოახერხებენ იდეების გენერილებას  და გავაკეთებ გასვლით გაკვეთილს სხალთის ცენტრში არსებულ სელიმბეგ ხიმშიაშვილის სახლ-მუზეუმში. მოსწავლეები გაეოცნობიან აჭარის  დედასამშობლოსთან დაბრუნების დამსახურებულ გმირებს ( სელიმ ხიმშიაშვილის ისტორიას ) მათ საცხოვრებელს და საყოფაცხოვრებო ნივთებს. მოსწავლეებს დავავალებ გადაიღონ ფოტოები და მოიძიონ დამატებითი ინფორმაცია აჭარის ისტორიის შესახებ.
მეორე კვირა:
 გავეცნობი თითოეული მოსწავლის მიერ მოძიებულ  ინფორმაციას აჭარის ისტორიის და დამსახურებული გმირების  შესახებ და დავავალებ მოამზადონ პრეზენტაცია და ფოტო გამოფენა. დაურიგებ ჩემსმიერ მოძიებულ ლექსებს აჭარის ისტორიასთან დაკავშირებით, ასევე მათ მიერ მოძიებულ ისტორიულ წყაროებს დავიხმარებ მუსიკისა და ხელოვნების მასწავლებელს მოვაწყობ ღონისძიებას.
მესამე კვირა:
დავგეგმეთ  ღონისძიბის თარიღი .ყველა მოსწავლეები მზად არიან ღონისძიებაში მონაწილეობისთვის ასევე მოვიწვევთეთ სხალთისა და ფუშრუკაულის კულტურის სახლის მუშაკებს  რომლებიც გაგვილამაზებენ ღონისძიებას.
დიფერენცირებული სწავლება
სპეციალური საჭიროებების მქონე მოსწავლეები
სსსმ მოსწავლე გადაიღებს ფოტოს მუზეუმის დათვალიერების მსვლელობის დროს დავავალებ მოაწყოს ფოტოგამოფენა.
არაქართულენოვანი მოსწავლეები (მოსწავლეები, რომლებისთვის სწავლების ენა არ არის მშობლიური)
ასეთ მოსწვლესთან  ვითანამშრომლებ უცხოენის პედაგოგთან რომელიც დამეხმარება ისნსტრუქციებისა და აჭარი ისტორიის ახსნაში.
ნიჭიერი მოსწავლეები
ნიჭიერ მოსწავლეს გავაკეთებინებ პრეზენტაციას PowenPoint-ში გადაღებული ფოტოების გამოყენებით. ჩავრთ ღონისძიების მოწყობაში .
სასწავლო პროექტისთვის საჭირო რესურსები
აპარატურული უზრუნველყოფა (მონიშნეთ, რომელსაც პროექტის ფარგლებში გამოიყენებთ)
კომპიუტერ(ებ)ი
მეხსიერების ბარათი/ჩიპი
მობილური ტელეფონი
ფოტო/ვიდეო კამერა
პრინტერი
ინტერნეტკავშირი
პროექტორი
სკანერი
ვიდეოკონფერენციის მოწყობილობა
ლაზერული დისკი /ჩიპი
ტელევიზორი
სხვა ----------
პროგრამული უზრუნველყოფა (მონიშნეთ, რომელსაც პროექტის ფარგლებში გამოიყენებთ)
ტექსტური რედაქტორი
ელ. ფოსტა
ვებედიტორი
ელ. ცხრილები
 ვიდეო/აუდიო რედაქტორი
ტესტირების პროგრამა
გრაფიკული რედაქტორი
საგამომცემლო პროგრამა
ბლოგი
საპრეზენტაციო პროგრამა
ელ. ენციკლოპედია
 სხვა ----------
ვებბრაუზერი
ელ. კითხვარი

ბეჭდური მასალები
მიუთითეთ სახელმძღვანელოები ბიბლიოგრაფიული მასალები
ინვენტარი/მასალები
პროექტორი, ვიდეო კამერა, ტელევიზორი, ლაზერული დისკი.
ინტერნეტრესურსები
http://tpdc.ge/essentials/,
სხვა რესურსები
მოწვეული სტუმრები, მოსწავლეები სხვა კლასიდან, სკოლიდან, ადგილობრივი თემის/საზოგადოების წარმომადგენლები, მშობლები და ა.შ.
ვიდეო კამერას გამოვიყენებ ღონისზიების გადასაღებად, მობილურ ტელეფონს გამოვიყენებ ფოტოების გადასაღებად, ნიჭიერ მოსწავლეს ღონისძიებას ავატვირთვინებ ბლოგზე,პროექტორი გვჭირდება ფილმის გასაშვებად, ელ.ფოსტაზე ბმულში დრაივზე შევინახავ ღონისზიების ჩანაწერ ვიდეოებს.მეხსიერების ბარათში გადავიტან ,შევნიხავ გადავიტან ღონისძიებაზე გადაღებულ ვიდეოებს,ფოტოებს.

Comments

Popular posts from this blog

ტრენინგის პირველი დღე

ტრენინგის პირველი დღე